7/1/11

the light will stay on...


Κι έμαθε η καρδιά, μαζί σας, να χαίρεται...

Έτσι απλά.

Κάποιους ανθρώπους, τους σκέφτεσαι, και, έτσι απλά, χαίρεσαι.

Σήμερα, τώρα (19/1/11 μεσημεράκι) σας σκέφτηκα και αυτό που ένιωσα, μεταφράζεται στο τραγούδι που αυτή τη στιγμή ακούγεται.  (αυτό και αυτό)
Ίσως επειδή, έτσι απλά, σας αγαπάω.

Μάκια σε όλα τα μουτρέλια :)))

Υγ1 αυτό ΔΕΝ είναι ανάρτηση, είναι μόνο ΔΗΛΩΣΗ, για αυτό δεν χωράει σχόλια. Μου 'ρθε, το ΄πα, χέστε με. Μην το σχολιάσετε λοιπόν, please δηλαδή. Θα τα πούμε άλλη φορά, μαζεμένα.
Υγ2 περαστικά μου!




"I go to sleep
before the devil wakes
and I wake up
before the angels take
all my secrets untold
all my motives unclear
hangin' down in the fire
burnin' them higher
won't take them away from here

and long after we're gone
the lights will stay on
and long after we're gone
the lights will stay on
the lights will stay on

watched the city
city of crows
watched them fly
watched 'em all flyin' low
out above the flood plain
just above the dirt road
they were hungry as winter
hungry as us
not afraid to be flyin'
not afraid to be lost

and long after we're gone
the lights will stay on
the lights will stay on

and if you bury me
add three feet to it
one for your sorrow
two for your sweat
three for the strange
things we never forget

and long after we're gone
the lights will stay on
the lights will stay on

and long after we're safe
the lights will not fade
the lights will not fade"

Είπα να βάλω ένα ιδιαίτερα αγαπημένο τραγούδι, έτσι, για το καλό που λέμε... καταλαβαίνετε...
και είπα να αφήσω και τη γκρίνια... πάλι καταλαβαίνετε...
νέα χρονιά μπήκε (πώς θα βγει μια περιέργεια είναι αλήθεια την έχω),
"λόγω της ημέρααααααας", που λέει και ο Κωνσταντίνου στην ταινία 'η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα',
έτσι κάπως κι εγώ αυτές τις μέρες μουρμουράω, λόγω των ημερώώώώώώώών......
Μέχρι που σήμερα το πρωί είπα να πέσω να πιάσω το σταυρό (να πνιγώ??? παίζει και αυτό, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου) αλλά την τελευταία στιγμή με συγκράτησαν... 
"ας είναι" είπα, "λόγω της ημέρααααααααααααααααααας",
και μέχρι που απόψε είπα να κάνω και ανάρτηση,
"ας είναι" και πάλι είπα, "λόγω της ημέρααααααααααααααααααας
έτσι κοτσάρησα και έναν ήλιο, ΝΑ, με/χωρίς συμπάθειο, όπως το προτιμάτε,
χαμογελαστό κιόλας, λόγω της ημέρας και πάλι εννοείται,
και ενώ στην αρχή δίστασα να τον κοτσάρω πάνω πάνω, μετά είπα, βάλ' τον, δεν πειράζει,
καταλαβαίνετε, λόγω της ημέραααααααααααααααας,
και έτσι, μια και δυο, είπα κι εγώ, ε, ας βάλω και έναν ήλιο. 
Και καθώς έψαχνα λοιπόν, βρήκα και άλλους, και άλλους πολλούς ήλιους, από ήλιους ουουυυυυυ, άλλο τίποτε ο γούγλης,
να, για παράδειγμα σαν κι ετούτον,


και όπως έψαχνα ήλιους βρε παιδιά, να, μα τον Άγιο, αλήθεια σας λέω, σας κάνω και σταυρό,
αφού σας το λέω και ανατριχιάζω, ε τί νομίζετε μου έβγαλε;;

Θα με παρεξηγήσετε τώρα εσείς αλλά σας το ορκίζομαι πως ήλιο έγραψα στο γούγλη, και στα εγγλέζικα μάλιστα, SUN ωρέ του λέω, βρες μου έναν SUN, μιας και μου 'ρθε να κάνω ανάρτηση εις το tebelomoularoskilo Α.Ε.. Sun, κίτρινο, κόκκινο, με ακτίνες, όπως σου βρίσκεται.

Και κείνο το αναθεματισμένο, τι μου βγάζει ρε παιδιά, μέρα που είναι;
Να, αφού σας το λέω και ανατριχιάζω και πάλι, μα το Θέο, δεν σας λέω ψέματα,
sun του έβαλα, βάλτε το και εσείς για δοκιμή για να με πιστέψετε....

Πολύ φοβάμαι μωρέ μη με παρεξηγήσετε αλλά ήθελα πολύ να σας το δείξω,
να,  ορίστε, συγκινήθηκα τώρα, ζούμε μεγάλες στιγμές σας λέω...

δείτε παρακάτω και πείτε μου,
εγώ φταίω;
ε όχι, δεν φταίω!

δείτε, δείτε...
και πείτε μου

όόόόόόόόόχι, δεν έβγαλε αυτό, αυτό είναι μια επίπτωση από την πολλή έκθεση στον ήλιο...




όόόόόόόόόόόόόόόχι, ούτε και αυτό.... και αυτό μια από τα ίδια




έβγαλε....






ΑΥΤΟ!!!


ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!

(ΜΈΡΑ ΠΟΥ ΝΑΙ! - ε καλά, μέρα που ήταν...)

ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ??????


Απτόητη όμως εγώ, είπα, ψυχραιμίαααααααααααααααααα, 
λόγω της ημέραααααααααααααααααααααααααααααας
και συνέχισα την έρευνα,
όχι, για να δείτε δηλαδή τι ακέραιος και σοβαρός άνθρωπος είμαι.


Ιδού περιληπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας για τις επιπτώσεις της πολλής φώτισης:






ΠΗΓΕΣ ΕΙΚΟΝΩΝ: ΟΛΕΣ ΚΛΕΜΕΝΕΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΠΡΟ ΓΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ - INCLUDING THE SUNS, δική μου φώτο, την έβγαλα σήμερα, μεσημέρι θα ήταν...)


Και, μιας και λείπω,

παιχνίδι!

ΕΔΩ ΦΤΕΡΟ, ΕΚΕΙ ΦΤΕΡΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΤΕΡΟ?


ψυχραιμία κι εσείς....
λόγω της ημέρααααααααααααααααααααααααααααααααας..............


UPDATE 11/1/11
(εντάξει καλέ! 12 είναι αλλά μου άρεσε η ημερομηνία)

Εκλογές τέλος.
Εγγεγραμμένοι: 11

Ψήφισαν: 9

Άκυρα: 2
(Ξωτικού και Ανοιχτόπανου:
το ξωτικό μίλησε για νερά τρεχούμενα
και το ανοιχτόπανο αυθαδίασε)

Έγκυρα: 7
εκ των οποίων: Λευκά: 3 / Σταυροί: 4

Επομένως, έχουμε και λέμε:
4 σταυροί και 4 υποψηφιότητες, μία για κάθε μία!
Απίστευτο δεν είναι;;

Μεγάλη Επιτυχία!!!!

Συμπέρασμα:
στόχος επετεύχθη.... σας καταμπέρδεψα!
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Το μήνυμα των εκλογών:
άλλα λεν τα μάτια μου, κι άλλα η καρδιά μου!!
 :DDDDDD
Είπα να κάνω το 'ντεμπούτο' μου προσθέτοντας άλλες 2 φωτογραφίες
στις οποίες είμαι μόνη μου αλλά έπειτα σκέφτηκα, γιατί να τους το χαλάσω;
Ας φαντάζεται καθένας το φτερό όπως του πάει καλύτερα.
Παρόλα αυτά, υπάρχει ένας νικητής ή σωστότερα, μια νικήτρια.
Και θα ήταν άδικο αυτό να αγνοηθεί,
γιατί για μένα είναι πολύ σημαντικό το ότι κατάφερε κάποιος να δει
κάτι που κανείς άλλο δεν μπόρεσε.
Η νικήτρια λοιπόν, θα ειδοποιηθεί με μέιλ.
Και έπεται και συνέχεια.
Πολύ σας ευχαριστώ παιδιά, να είστε όλοι καλά.
Το φτερό είναι πολύ χαρούμενο.
Μόνο που τώρα πρέπει να ξετεμπελιάσει και λίγο.

Φιλιά σε όλους σας, πολλάάάάάάά

....
 
...the light will stay on...