8/9/09

ΕΚΛΟΓΕΣ 2009 ... και τώρα;;;;

Και μέσα σε όλα έχουμε και εκλογές...καλά κρασιά που λέμε...είναι αλήθεια αυτό μόνο μας έλειπε. Ό,τι πρέπει για όσους ψάχνουμε αφορμές να μην ανοίγουμε την τηλεόραση.
Μακάρι να 'ξερα τι είναι καλύτερο για αυτή την ταλαίπωρη χώρα να ψηφήσω, να ψηφήσουμε, όμως αυτή τη φορά, πραγματικά δεν ξέρω. Ήταν που ήταν το μυαλό μου κουρκούτι τώρα απόγινε!

Είμαι το πλέον ακατάλληλο άτομο για να πω μια σωστή γνώμη, τουλάχιστον βάσει λογικής. Γι' αυτό προσπαθώ αλλιώς μα από όποια πλευρά και να το έχω εξετάσει, 3 κόμματα τα απορρίπτω χωρίς δεύτερη σκέψη: ΚΑΡΑΤΖΟΛΑΟΣ, ΒΕΡΓΟΨΕΥΤΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΙ.

ΕΛΕΟΣ!!! ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΑΣ!

Δεν έχω σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να πω σε κάποιον τι να ψηφίσει ή τι να μην ψηφίσει, όμως επιτρέψτε μου μόνο ένα προσωπικό σχόλιο: ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ!), ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΟΥΝ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: